![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg tror at "Xenion Zeus" er et veldig bra sted å bo ![]() Men nå er rommet på 12 kvadratmeter avbooket, og nytt bosted, Villa Eleni (en leilighet), i et fhv lite, typisk gresk ("blått og hvitt") hus er booket for samme pris, eller faktisk noen få euro billigere ![]() Nærheten til havet er byttet ut med å bo litt lenger opp i byen, i et gresk nabolag, men fortsatt med fin havutsikt fra balkongen ![]() Utleier, som virker veldig trivelig, bor på grunnplan i huset, og vi får 1th floor for oss selv ![]() Denne leiligheten har vært mest leid ut til venner, venners venner og venners, venners, venner ![]() Den passer til to personer, det er to senger på soverommet. Leiligheten kan leies ut i perioden 27.apr - 31. oktober i 2016 (kan variere litt fra år til år) Interessert? Send en mail til : pandoratravel@hotmail.com (den er privat, og ikke til et reisebyrå, som jeg trodde først ![]() Senast redigerad av kari den 2016-01-26 klockan 23:52. |
|
||||
|
||||
![]()
Kari, finns det någon sida med bilder på lägenheten? Blev lite nyfiken på den!
Vi har prel.bokat Zaga Beach hotel vid stranden. Det verkar passa oss, men är lite dyrare än vi brukar kosta på oss. Fast vi fick ju så billiga flygbiljetter så det jämnar väl ut sig! ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ser jättefint ut....tyvärr inte bokningsbart i mars
![]() Men Claes och jag bor på Xenios Zeus och det blir jättebra tror jag. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg håper været blir varmt og godt for årstiden i ferien deres! Usikkerheten for marsværet hadde evt fått oss til å velge Hotel Diana om vi reiste så tidlig, siden Xenios Zeus ligger så tett på havet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har faktiskt bokat om!! Så nu bor vi på Diana..Det ser också riktigt mysigt ut... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jeg synes og Diana ser trivelig ut, de har også rom med fin havutsikt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klokt tycker jag. Är det dåligt väder är rummen på Xenios inte mycket att sitta och häcka i.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som har så mycket jobb nu så resan är betald!! HAHA ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
- og hun kan jo vite noe jeg ikke vet ![]() Jeg har fått veldig god kontakt med nederlandske Ernel, som eier huset. Da vi begynte å skrive til hverandre, og utveksle vår "Hellashistorikk" kom WOW følelsen, her var det "tilfeldigheter" (? ![]() ![]() Jeg føler meg sikker på at dette er et veldig godt sted å bo, med trivelig utleier ![]() Vi skal bo der i tidlig i mai, d a kommer jeg tilbake med info, - og bilder hadde jeg tenkt, men nå har jo anneli "ordnet" bilder ![]() Ordet " Villa" betyr bare " hus" i Hellas, ikke noen villa slik vi bruker ordet her i Norden, dette er et lite hus. Når Ernel er i Koroni bor hun i første etasje, og leier ut den like store (lille)i annen etasje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Finns många alternativ i Koroni. Denna ligger också bra till! https://www.homeaway.co.uk/p2037460 Sen har vi några euro dyrare alternativ men fina Icon Painters Violetta rooms Xenios Zeus verkar vara den billigaste samt Diana |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla anneli!
Det som ännu verkar vara ledigt när vi ska åka är just Eleni. Men som du skriver 15 min till stranden backe upp och sen backe ner åt båda hållen... det är det som får mig lite tveksam. ![]() ![]() Älskar dock att vandra runt i gränder på kvällarna! Och göra utflykter ibland förstås! Låter bokningen på Zaga Beach vara kvar så länge. Har du hört något om hur det är där? Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om ni är strandmänniskor så är nog Zaga Beach hotell bästa alternativet för er.
Det är omtyckt och har en bra taverna intill och bara några meter till stranden! Man kan gå till Koroni via Kyrka/fästningen eller via små gränder,men som sagt finns en del trappor! |
|
||||
|
||||
![]()
Läget är fantastiskt, och jag tyckte inte att det var jobbigt att gå dit. Gick både via kastrot och via vägen.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men vi fikk tilfeldigvis leie det jeg synes var strandens fineste leilighet da vi bodde der ![]() Det er huset nærmest stranda, midt på (det fine )bildet ditt, Janne ![]() -underetasjen var ikke ferdig da, vi hadde hele hovedetasjen, eller 1th floor + hems, det var en ny stor og fin leilighet, den leies ikke ut mer, tror jeg. Det "reddet" ferien vår i hetebølgen ( mellom 43 - 45 gr ) og tre barn, den minste 4 år, måtte vi være enten i vannet eller inne. Om kvelden gikk vi til byen, hett da og, men selvsagt bedre uten so ![]() Når det gjelder stranda, så syntes vi den var fin (nok), men ikke på langt nær så lys og fin som på ditt bilde..., jeg får se med "nye øyne" når vi kommer ned i mai ![]() Når vi reiser voksne liker jeg heller å ha en spasertur til stranda og bo i byen ![]() ![]() Katitizi, jeg ville heller hatt de 2000 kr til å spise godt, leie bil og kose meg ![]() ![]() Kjempebillige billetter har dere virkelig ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det inte som en tanke!!
![]() Gissa två gånger vem som snabbt bokar av och sen bokar på igen? ![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja, man må være "på hugget" følge med ![]() Da er det sikkert hotellet som har få bookinger hittil, og senker prisen for en kort stund ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|