![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, en sådan återställning finns i planen sen ett tag, ska bara få privatsupport på telefon samtidigt och vi har inte riktigt synkat oss ännu. Vore ju kalas om det räckte med det.
PO: jag vågade inte så långt med recovery-CD:n. Kom till reparationsläget utan problem men sen skulle man välja bland en massa kommandon som jag inte begrep och enl manualen skulle man bara ge sig på det om man hade mycket goda kunskaper ![]() Så jag valde det enda kommando jag förstod: EXIT. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Här är en länk med lite info.
http://www.webtree.ca/windowsxp/repa...isting%20Setup: En bit ner finns följande text How To Run a Repair Install Där står relativt noga beskrivet hur man med hjälp av installationscdn accepterar "Agrement" klickar sig vidare därifrån och kommer till nästa meny där man kan reparera intallationen. Vid setup skörmen skall man klicka ENTER Vid licensing agreement skall man klicka F8 ( (I agree) Vid nästa skärm kan man välja att göra en "clean installation" eller "To repair the selected installation.....". Kan gå. /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Aha, tack pawik! Det där känner jag igen. På den grå skärmen där en hel lång lista kommandon kommer - det var där jag inte vågade välja annat än exit.
Ska titta närmare på det... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|