![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Klokt svar från dig Elisabet!
Nej man kan inte vara säker på att hotellet fått dubbelt betalt, eftersom hotellet inte redovisat vouchern så har dom ju bara fått de pengar dom skall ha, så varken dom eller Ticket har fått mer än dom skall ha. Tjejen beställde ena dagen och åkte nästa, hon hade haft stressigt på jobbet och hade väl noll koll, men som hon själv säger så var det dyra läropengar och hon får stå sitt kast. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jag läser denna diskussion med spänning! Jag har haft en del insyn i hur mycket ett hotell egentligen får i betalning för en gäst av de stora resebolagen! Det är mycket mindre än man kan tro. Om en gäst köper tjänsten direkt av hotellet så tjänar de i regel mycket mer än genom en bokning av resebolaget!
Jag håller med "Lopez" har man en voucher, glömmer att lämna den och senare kommer ihåg det, då får man nog sätta upp kostnaden på sitt Blåskonto! Resebyrån i detta fall Apollo ska väl inte behöva vara någon slags städpatrull, med kostnader som följd osv, bara för att ett ingånget avtal inte fullföljdes av kunden! Bara mina tankar ![]() MVH Yeasou ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Klart du har rätt Yeasou, men jag tänker väl på grekiska än, vet ju att grekerna sällan luras. Jag skulle iaf känna mig lurad, även om det var mitt fel egentligen..
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|