![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Heja Lissi
![]() ![]() Barbro ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha , ha, GE UPP är ord jag inte kan!
![]() ..fast när jag hittade flygbiljetter som passade precis med en dags marginal till vår hemresa..t o r med flyg till Lesbos(!) så tänkte jag..DET TAR VI ![]() ![]() ![]() ![]() Så kul det är att lägga en semesterdag på detta letande... Funderar allvarligt på charterresa nästa år igen ![]() ![]() Lissi -letar vidare..fast vet att det nog blir Skyros med båt via Rafina-Evia i alla fall....Det tar längre tid men verkar trots allt enklare... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lissi varför ödsla tid, ring Olympic-kontoret i Kpn. Trevlig och tillmötesgående personal, t.o.m Sv-talande ! Search results by COUNTRY Country Sweden City:Stockholm Office:Address:Nyropsgade 47, 4th floor, 1602 Copenhagen V. Phone 1:+45 33126100 Phone 2:Fax 1:+45 33121770 Fax 2:+45 33126941 E-mail:res@olympic-airlines.dk Notes:Served by our Copenhagen office. /Tom |
|
|||
|
|||
![]()
TACK TOM! Det är ju det jag säger..Kalimera är trösten i nöden!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Når vi nu er ved emnet Olympic Airway, så kan jeg kun vende tommelfingren op.
D. 29 maj fløj jeg med SAS København - Athen og skulle videre med Olympic 2½ time efter landing i Athen. Desværre blev vi på grund af fejl på rotorblad forsinket fra København, så jeg nåede ikke flyet i Athen. Ved henvendelse ved Olympic-skranken i Athens lufthavn ændrede de min billet til næste dag uden beregning. De stillede ikke engang spørgsmål om, hvorfor jeg ville have min billet ændret. Flot og uventet service ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Planet till Skyros tar bara 32 passagerare och är en propellerkärra, lugn och trevlig flygning.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Lissi;95603]
..fast när jag hittade flygbiljetter som passade precis med en dags marginal till vår hemresa..t o r med flyg till Lesbos(!) så tänkte jag..DET TAR VI ![]() ![]() ![]() ![]() Visst är det irriterande.... ![]() Camilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|