![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for oversiktelig kart, nå fikk jeg også se hvor et av hotellene jeg har fått pris på ligger...Tror alikevel jeg skal bevege meg litt lengere utover Lambisiden på grunn av barna. Skulle gjerne hatt et vei-kart som tok med seg utkanten av byen også, noen som har
![]() Har fått et tilbud på Apellis som ligger På Nea Alikarnassos str., 2,5 km fra sentrum, rett ved stranden..... Venter på pris fra noe som heter Alice Springs, 1,5 km fra sentrum. Noen som har vært ved noen av disse hotellene. Ia |
|
|||
|
|||
![]()
hej Ia
Alice Springs hotell ligger ca 5 min från stranden, och i ett lungnare område, det finns pool och en bar utomhus, bra med tanke på att du har barn med poolen. Trivsamt familjehotell, sedan kan jag berätta att jag själv har en egen historia om ägaren till hotellet. Han ägde förut en taverna som hette barbayiannis som låg på strandgatan.Där träffade jag min man Theo som jobbade där som servitör för 16 år sedan. lycka till monica |
|
||||
|
||||
![]()
TAkk for svar.
Men man blir jo litt forvirret ![]() Kan man ikke helt stole på det som står om hotellene? Ia |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|