![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Håller med bon! Avtal ska följas! Jag kan ingenting om grekiska konsumentlagar men det borde vara självklart att man inte ändrar prisuppgifter efter att en överenskommelse är gjord!
Ge dig inte, avgör själv hur långt det är värt att gå, men strid för din sak, för din egen skull men också för alla oss andra och för att rensa bort ogräset från marknaden! Det du skrev till hotellet var bra, du kanske inte behöver göra mer än så, men om det blir en fortsättning så sök stöd här, jag är övertygad om att vi är flera som står bakom dig! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Men snälla, jag har väl aldrig sagt att zeus ska foga sig? Det kan stå en miljon kalimeror bakom, inte hjälper det om hotellet inte ger sig. Vad jag menar är att man i det läget behöver langa fram nåt med högre juridisk status än vad våra åsikter här har.
Zeus: Jag tycker att du har svarat helt rätt om att det är ett problem mellan hotellet och bokningssajten. Ger de sig inte skulle jag sagt att Ok, jag tar rummet till det pris jag bokat och inget annat, annars hoppar jag av. Och sen hade jag hoppat om de inte ville gå ner. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Är det till mig du ställer frågan? I så fall har du misstolkat mig. Jag syftade inte alls på något av det du skrivit, ditt senaste inlägg fanns inte ens när jag började skriva, så det hade jag inte ens läst.
Jag bara tycker att Zeus ska stå på sig och det helt oavsett juridik. Det skulle för övrigt inte förvåna mig om det räcker med att säga ifrån att hon/han inte kommer att betala det högre priset eftersom de hade gjort en överenskommelse. Förmodligen försöker de bara få ut mer pengar men om det inte lyckas så hyr de ut ändå. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aha, jag såg inte klockslaget på ditt inlägg utan trodde att det argumenterade mot mitt. Vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag naturligtvis också tycker att zeus ska stå på sig.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|