![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Det är ju inte ens i närheten av Kalamata, vilken besvikelse det måste varit om ni tänkt er att vara runt Kalamata (i Messinias-området)! Hoppas att ni fick det bra i alla fall.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nu reste inte vi ospec, tur var väl det när man var inställd på Kalamataområdet. Vi bodde i Petalidi
|
|
|
|||
|
|||
|
Til trøst for andre som "havner i Tolo": Det er nabobyen til Nafplio
![]() Neida, jeg skjønner at det er dumt å komme et helt annet sted enn det man var innstilt på, uansett om man kanskje kommer til noe like bra/bedre. Men det er jo enormt mye å se/oppleve rundt Tolo og Nafplio også, og strendene er flotte. Så det er ingen grunn til at ferien blir ødelagt av den grunn ![]() Og Nafplio er en "urban" by tross sin størrelse, og garantert den mest elegante på Peloponnes - så riviera-følelsen bør være ivaretatt. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
- ja, nærheten til Nafplio er vel noe av det beste ved Tolon Men for oss teller de barnevennlige strendene mer i varmen ![]() Jeg synes Nafplio er en fin by - så et besøk der blir det nok, om vi havner i Tolon.Men ellers er "riviera- følelse" og eleganse ikke noe jeg har behov for i ferien ![]() Kari
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
När man åker med barn är det ju deras behov som kommer först tycker jag, det gör det lättare för mamma och pappa oxå. Monica |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() - selvsagt får vi voksne best ferie når barna har det bra ![]() De er 11, 7 og 4 og gleder seg enormt selvfølgelig Kari
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|