![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg vet ikke om jeg får bruk for hotell, men vil ha noen tlf nr i "reserve" Vi reiser på en ukes billig uspes med Apollo på torsdag, og o m vi er uheldige med bosted leier vi noe selv, nå da det blir så ekstremt varmt må vi i alle fall ha AC ![]() Vi reiser med barn, så en pool er selvfølgelig populært ![]() Hvordan er det med mygg i området nå forresten? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När vi var där med Apollo för en månad sedan hamnade ospecarna i Tolon. En ganska lång bussresa från Kalamata
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är ju inte ens i närheten av Kalamata, vilken besvikelse det måste varit om ni tänkt er att vara runt Kalamata (i Messinias-området)! Hoppas att ni fick det bra i alla fall.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu reste inte vi ospec, tur var väl det när man var inställd på Kalamataområdet. Vi bodde i Petalidi
|
|
|||
|
|||
![]()
Til trøst for andre som "havner i Tolo": Det er nabobyen til Nafplio
![]() Neida, jeg skjønner at det er dumt å komme et helt annet sted enn det man var innstilt på, uansett om man kanskje kommer til noe like bra/bedre. Men det er jo enormt mye å se/oppleve rundt Tolo og Nafplio også, og strendene er flotte. Så det er ingen grunn til at ferien blir ødelagt av den grunn ![]() Og Nafplio er en "urban" by tross sin størrelse, og garantert den mest elegante på Peloponnes - så riviera-følelsen bør være ivaretatt. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men for oss teller de barnevennlige strendene mer i varmen ![]() Jeg synes Nafplio er en fin by ![]() Men ellers er "riviera- følelse" og eleganse ikke noe jeg har behov for i ferien ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
När man åker med barn är det ju deras behov som kommer först tycker jag, det gör det lättare för mamma och pappa oxå. Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - selvsagt får vi voksne best ferie når barna har det bra ![]() De er 11, 7 og 4 og gleder seg enormt selvfølgelig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - selv om vi gjerne vil slippe den lange bussreisen på natten med tre barn, og at Tolon ikke er det stedet vi helst ønsker oss. Uspes er uspes, det må man ta med seg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|