![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
I stort håller jag nog med Eva L.,fast jag tycker att det finns en hel del trevliga affärer i Perissa och även att själva byn kan vara rätt mysig om man går in i själva "kärnan",alldeles i slutet av strandpromenaden och fortsätter upp en bit.
Vet inget om hotellet. Jag skulle välja att bo på Honeymoon istället! Ska ni vara hela tiden på Satorini? |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har akkurat kommet hjem fra Santorini Perissa. Vi bodde ikke på Santorini Breeze, men vi så bostedet og det ser veldig hyggeligt ut fra utsiden. Jeg kunne gjerne ha bodd der , det lå veldig sentralt ( Jeg ville ikke valgt Honeymoon som jeg opplevde så "trangt" ut med kjedelig beliggenhet langt utenfor sentrum).
![]() Perissa vil jeg ikke kalle en by, men det var ganske koselig. når man gikk vekk fra strandpromenaden. Mye større i flate enn Kamari, kanskje ikke så mondent, men vi likte oss og ville nok velge Perissa igjen frem for Kamari hvor vi bodde siste gang. Fjellet som ligger mellom Kamari og Perissa er flott, og det går en sti mellom de sto plassene, tok ca. 1,5 time å gå hver vei, fin tur om man liker å gå. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for rettelsen, der ser man........