![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Man behöver inte snåla på Rhodos men jag har ALDRIG
gjort av med 100 euro per dag. Totalt för 2 veckor brukar det gå runt 4000kr men då har jag oxå frukost på mitt hotell, så det andra är till mat på kvällen och shopping. Åker till Rhodos 19 augusti ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar! Hade räknat på ca 8000 per person för två veckor, men det kanske var lite högt?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi brukar ta med ca 10.000 kr för 2 veckor. Det är ju inkl allt, mat, uteliv, bad, taxi, alla inköp som ska med hem osv....
Vi är dock ute o festar ganska mycket så det går ju en del pengar där och vi utnyttjar aldrig heller frukosten på hotellet. Då den oftast är så "tidigt" ![]() Ibland blir det pengar över och ibland går dom åt, hänger ju på hur man lever och vad man handlar. //Camilla. Senast redigerad av CamillaN den 2007-06-12 klockan 14:54. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi handlar oftast på ett varuhus som ligger mitt i Rhodos nyare del
och där tjänar man en del jämfört med att handla på närmaste supermarket, har gjort i alla år jag har varit på Rhodos, dvs 9 nu snart.. Annars handlar jag på Lindos Supermarket som oxå är billig, ligger mittemot hotell Constantin. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gör hellre ALDRIG av med 100 euro per dag nere på Rhodos.
Jag har ca 6000 kr för två veckor o då har jag frukost på hotellet. Sen är det till solstolen på stranden o glas o dricka o så mat o shopping. Ett bra ställe o äta på nere på Rhodos är Yamas där man får mkt mat o det är inte dyrt i heller o ligger på October street 28 mitt emot en shellbensin mack o på andra sidan ligger hotel Europa.. Åker till Rhodos den 26 aug för två veckor sol o sköna bad o träffa ALLA trevliga vänner man har fått där nere... O så skall man gå o handla på Lindos supermarket.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|