![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ett nytt ställe är säkert lösningen för det låg ju rätt dåligt och inte särskilt vackert till.
|
|
||||
|
||||
![]()
En nyhet till: charterhotellet Atlantis som en del funderat pa - atminstone utsidan ar renoverad med gul fasad och nytt smide i balkongerna. Insidan vet jag inget om men det ser valdigt frascht ut utifran.
|
|
|||
|
|||
![]()
Atlantis har fatt lite nytt aven pa insidan. Sitter precis vid deras dator och skriver, sa de har internet har aven tradlost internet. Badrummen ar ocksa renoverade. Man har malat om lite och fixat nya tavlor och lite annat smatt och gatt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Detta låter ju fullständigt lysande, vi skall bo på Atlantis i sept/okt, fungerar det trådlösa även på rummen och tar man betalt för det eller är nätverket öppet?
Däremot fick vi ett brev från Apollo igår som började med ett: Tyvärr... Tydligen har försäljningen gått så uselt (?) att man tvingats inställa vår flygning den 20/9 och slå ihop oss med flygningen den 22/9 och byta flygbolag till "Nordic Leisure" Har någon åkt med dem och är de nå´t att ha? Nåja, ner kommer man ju alltid. ![]() //PO |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men jag kanske är orättvis i min bedömning, resan innan Karpathos var med gudomliga Qatar Airways till Maldiverna och skillnaden mellan dessa flygbolag är milslång. (Inte så konstigt eftersom det ena är chater och det andra reguljärt…). Men vi kom i alla fall fram till Karpathos och hem igen så på det sättet var Nordic Leisure ett bra flygbolag ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|