![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Roxy har jag egentligen aldrig gillat så det känns inte så hårt... Allison känner jag inte till alls. Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() Men visst, skulle jag vinna stort på Triss så skulle jag köpa ett separat försteg och fyra slutsteg. Eftersom jag skulle ha bi-kopplade högtare skulle jag behöva alla fyra... Högtalarna räcker faktiskt rätt långt, men jag skulle vilja byta stärkare. Men pengarna räcker bara så långt... Tyvärr. En av mina galna kompisar, en gammal kollega, med alldeles för mycket pengar har mycket ljud. Han har två försteg. Ett digitalt. Tre (!) olika slutsteg, varav ett med rör. ![]() ![]() (Fast jag brukar vid våra middagar hota med att rycka ur ett rör... ![]() ![]() ![]() Det tar mig bara 22 min med bussen från Svedala in till Södervärn. Vi skulle ju kunna prata musik och teknik över en Pizza? Har hört gott om dig... ![]() Jag har ingen DVD-kopierare tyvärr. Har tänk installera en i flera år men inte haft riktigt behov. Men det kanske uppstår nu? Får i helgen lite nytt material, vet ej vad, så det är kanske dags... "Stygga Pojken" vid Värnhem är ju tyvärr borta men det finns ju andra som är billiga. Har du tips? Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Du missförstod mig! Jag menade att du hade bra grejor, inte att du inte hade det!
![]() Dock om man hade obegränsat med pengar... Fast jag hade nog rest mer och odlat andra intressen innan jag gett mig på att uppgradera musikanläggningen. Det tar en massa tid och tålamod, för att inte prata om pengar, om man ska köpa nytt och bättre. När det gäller priser på DVD letar jag gärna på www.dvdpricesearch.com och när det gäller datorprylar brukar jag leta på www.buggy.nu. För allt annat finns ju alltid www.prisjakt.se ![]() Har vi gemensamma kompisar kanske? En pizza och god musik sitter aldrig fel. ![]() Ha det! /Robban |
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Puss på er
![]() ![]() Senast redigerad av Peter den 2007-05-31 klockan 00:01. Anledning: Inlägg kom dubbelt igen.... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|