Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-05-20, 17:43
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Väskfunderingar

Aah! En "trillesekk" saknas fortfarande i vår samling. Jag har tittat på sådana ibland, men inte köpt någon för det verkar så mycket tyngre än vanlig ryggsäck och onödigt om man ändå har en rullis. Känns lite som "varken eller" men jag kanske borde tänka om och se det som "både ock" ? Vid vilka slags tillfällen använder du den?
Svara med citat
Gammal 2007-05-20, 17:50
mrwalker mrwalker är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: Väskfunderingar

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Aah! En "trillesekk" saknas fortfarande i vår samling. Jag har tittat på sådana ibland, men inte köpt någon för det verkar så mycket tyngre än vanlig ryggsäck och onödigt om man ändå har en rullis. Känns lite som "varken eller" men jag kanske borde tänka om och se det som "både ock" ? Vid vilka slags tillfällen använder du den?
Jeg har gjort presis samme vurderinger som deg, og har lenge "vegret" meg for slike bastardløsninger.

Men denne klarer faktisk å kombinere det beste fra flere verdener, så ja her bør du absolutt tenkte "både og". Meget bra og gjennomtenkt design med andre ord.

Jeg bruker denne til ALLE mine reiser nå uansett hva jeg skal. Bortsett fra tre ukers øyhopping da trenger jeg ennå mere plass.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:30.