![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Och jag hade bokat biljetter till Santorini hösten -99 för att båtluffa sommaren -00. Googlade (jo det fanns då) på "grekiska övärlden" och hittade den FRUKTANSVÄRT FULA (no offence Janne, du vet ju redan att jag tycker det
) startsidan där det såg ut som om hela övärlden höll på sjunka till botten. Det är i sanning ett under att man återvände Eller kan det ha varit så att HELA INTERNET var lika fult på den tiden, så man inte såg hur gräsligt det var...?Nåväl, det har varit många diskussioner genom åren. Många favoriter i repris. Och så lär det väl forsätta. Yamas och ett tiofaldigt leve för Kalimera! |
|
|
||||
|
||||
|
GRATTIS PÅ 10-årsdagen. Kalimera blir bara snyggare och snyggare för varje år som går.
Att inte få kolla in under nån dag ger mig abstinens. GRATTIS!!! YVONNE |
|
|
||||
|
||||
|
GRATTIS på 10-årsdagen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yeasou & Moster ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Stort Grattis till/för Kalimera!
Och ett minst lika stort TACK till Janne för det arbete som du lägger ned på att utveckla forumet!
|
|
|
||||
|
||||
|
GRATTIS
Jättekul att denna sajt har funnits i 10 år. Själv så hittade jag den 2005. Kalimera gör: *Att jag får så mycket information om Grekland. *Resorna intressantare. *Tiden mellan resorna roligare. *Att ju mer jag lär mig om Grekland desto mer vill jag veta. Ser fram emot kommande år Mvh Anneli
|
|
|
|||
|
|||
Stort grattis från mig med! Har själv varit medlem sedan cirka 2003 !
|
|
|
||||
|
||||
|
Stort grattis Janne och tack Camilla För att vi får låna Janne Och Grattis Alla KALIMERIANER!
mvh.ulf&annika |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|