![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera! Och stort, stort tack till dig Janne för all den tid och energi du lägger ner på nätets bästa Greklandssajt
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ett stort grattis på tioårsdagen! Greklandsresandet har blivit mycket smidigare efter alla bra tips och råd jag har fått genom Kalimera!
![]() Pia |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS !!!!!!!!
Hipp hipp hurra för Kalimera och Janne idag på 10-årsdagen./bopia |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Slå er för bröstet alla Kalimeror! Det är ni som gör detta forum till vad det är! ![]() Tack Janne för att du startade detta fantastiska forum! ![]() ![]() Göran (stolt över att vara en del av Kalimera!) |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS PÅ 10-ÅRSDAGEN, KALIMERA!!
![]() ![]() ![]() Tänk så mycket jag lärt mig på den här sajten! ![]() Man blir expert på Grekland av att regelbundet läsa Kalimera!! ![]() Bästa Hälsningar från Stina! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS KALIMERA!
Vilken tur Janne, att din kompis tjatade på dig om hjälpen till hans hemsida, annars kanske du aldrig hade kommit på det här med Kalimera! Grattis Kalimeras framgång och tack för alla tips man får här! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() og tusind tak for verdens bedste site. Tak for de mange flotte billeder, gode tips og ideér. Glæder mig til de næste 10 år. |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS
![]() ![]() ![]() Och tack förr allt glädje som man fått uppleva med Kalimera ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ETT STORT GRATTIS TILL KALIMERAS 10-ÅRSDAG & LÄNGE LEVE JANNE SOM SÅ ENERGISKT FORTSÄTTER MED KALIMERAS OTROLIGA UTVECKLING
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zanét & Zissis |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis på 10-årsdagen och tack för dessa åren. Hoppas att de nästa 10 blir lika intressanta. Har tyvärr varit lat de senaste åren med att skriva men hoppas på en bättring.
Än en gång "grattis och tack" för dessa åren. De har varit givande. Du har verkligen lyckas med Din målsättning att göra KALIMERA till Sveriges största Greklandssajt. Hälsningar Ingegärd o Christer Rasmusson PS ETT TREFALDIGT SKÅNSKT LEVE FÖR KALIMERA. DS Senast redigerad av Chras den 2007-05-15 klockan 20:09. Anledning: Hip Hip |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS från
Lotta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Någon tidigare skrev att KALIMERA gör tiden mellan resorna roligare - Håller med! |
|
|||
|
|||
![]()
Ett stort GRATTIS till 10 års dagen
![]() Maggan ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|