![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Glenn
En asfalteringsmaskin har de väl bara sett på vykort här nere. De kör ut asfalten i skopan på en bobcat och sedan kommer bulten o jämnar till det. Snacka om knaggligt. Jag ska be Bernt att köpa löjrom på Böle fisk åt mig så jag har till midsommar. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Ett bra förslag det med löjrommen. Men nu råkar det vara så att jag har löjrom hemma så jag skickar en burk med Bernt som du får som lön för att du förgyller vår tillvaro i Sverige. Den innehåller ca 140 gram. 5 stjärnig rom från Perssons fisk. |
|
|||
|
|||
![]()
Hm,det lät gott!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
HA! Vi är värst! Vi har asfalteringsmaskin! Vi har fått ny asfalt på de mest otänkbara ställen! Ett stort skrammelverk som brutit ihop bara tre-fyra gånger! Gissa vilken som vann kommunalvalet i fjol! Gissa hur mycket pengar kommunen ligger back!
|
|
||||
|
||||
![]()
Fick inte Grekland väldigt mycket EU-pengar en gång i världen för att förbättra sin infrastruktur och därigenom många mil nya asfalterade vägar.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hör du, du Monica.
Kan ni inte skicka över en eller två asfalterare till u-landet Kreta. Jag har sett en ute på motorvägen för några år sedan men det är allt. Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
Löjrom med lite gräddfil och hackad lök MUMS.
Får man dessutom en liten klar till så kommer den rätta midsommarstämmningen att infinna sig ganska snart. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|