![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har läst tre av hans böcker. Gillade två av dem väldigt mycket, den tredje tyckte jag inte var så bra. Minns inte vad den hette. Jag tror att det är en fördel om man läser böckerna i ordning. Det är inte måste, men det hänvisas ibland till tidigare händelser.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag valde två ur hans senare produktion men de ska tydligen hänga ihop i en serie om några poliser som heter A-gruppen. De jag beställde var de två första om just den enheten. Så vi får väl se vad det blir.
Paulina - förresten: Har du läst Idéernas grotta av Jose Carlos Somoza? Vi pratade om den häromdan i en av de andra boktrådarna. En deckare för filosofer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är just dem jag läst.
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och förresten, om du har en kvinnlig kompis som skrivit avhandling i filosofi så lär det nog inte vara någon helt obekant! Vi är inte så många i Sverige... tyvärr! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dessutom är den begåvat skriven, spännande med en del av historien som bara berättas i fotnötter. Janne - hoppas du gillar den bättre den här gången! Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, men då ska jag ta itu med den! När jag hinner...! Fasen, jag gillar ju fotnötter!
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|