![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det är det så klart! Fast vilken, det beror ju på vem man är och vad man vill ha
![]() Banana beach är fantastiskt fin med härligt bad och snorkling. Det finns en parasolldel och en nakendel, vi placerade oss mitt emellan och det gick bra det med. Till Lilla banana gick vi inte, men där tror jag det bara är nudister. Koukounaries spelar i en egen division, den är helt enkelt fantastisk. I augusti är det nog väldigt mycket folk och kommers där, och då tror jag inte jag skulle trivas. Om man gillar tomma eller nästan tomma stränder så är Krifi Amos ett fint vandringsmål från busshållplats 24. Fast jag gissar att det inte är folktomt i augusti. Vi åkte med en båttur runt ön. Den stannade vid Lalaria, Kastro, Meghalos Aselinos och ön Tsougria. Det var en mycket bra båttur och härliga stopp och stränder allihop. Sista morgonen innan vi skulle till flyget tog vi bussen till Tzaneria som är den som brukar räknas som den första av de finaste stränderna på västra delen av ön. Alla stränder är fina, men de som är längre västerut är bättre än de som är närmare staden. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|