![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
En sån fantastisk historia, tack för att du delar med dej. Man börjar helt plötsligt önska att man vore 25 (eller åtminstone 20) år äldre så man kunde skicka iväg allt skrot man samlat på sej och bara packa ner det man verkligen behöver och sedan flytta ner.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så härligt Agda! Tänk, när jag först läste inlägg av Dig på Kalimera, innan "hörnorna", så tog jag för givet att Du var gift med en grek..Varför tror man alltid det när svenskor är bosatta i Grekland?
![]() ![]() Så häftigt att bara våga flytta när man inte har jobb och dyl i Sverige... Men tufft förstås...det förstår man ju . Hur klarar ni språket?? Lär man sig snabbt eller är det engelska som gäller? Kunde Du kanske grekiska innan? Till sist..Jag kan inte se bilden, den är bara ett litet rött kryss..Är det bara hos mig?? Lissi - som också älskar Peloponnessos, SÄRSKILT efter aprilresan... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Agda |
|
||||
|
||||
![]()
Här på jobbets dator ser jag bilden.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Nu ser jag också bilden! Oj! Vilket projekt! Mycket arbete, men säkert hur mysigt som helst sedan
![]() //Stina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
LUND ser ochså bilden nu! Oj, säger jag bara som har en tumme ganska mitt i handen och är gift med en som DEFINITIVT har det! Måla och tapetsera är min grej, men dit är det ju en bit kvar av bilden att döma..Fast nu är den ju gammal misstänker jag...Vill gärna se resultatet!
ÅH vad jag avundas människor som har modet att göra som ni... Lissi - som börjar ta lite sats efter årets Peloponnessostur....Tankar har börjat mala....efter PENSIONERINGEN....? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Efter alla dessa år gör jag fortfarande en hel del fel, men det LÅTER bra om man bemödar sig mer om tonfallet än om grammatiken! Tack vare pratsamma arbetskompisar i Aten, som inte gav sig förrän jag fått fram vad jag menade, med vildsinta gissningar ibland, lärde jag mig att inte vara rädd utan kasta mig i och börja simma, liksom. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|