![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hon är på Kreta!! Vet inte när hon kommer hem men kan sms:a och fråga om hon hinner till på lördag
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
hej skrev just till Ivi att jag inte kommer tyvärr, men nästa gång och då tar jag med min nya sambo!!! tänk hur det kan gå då man flörtar på Kreta!!!
![]() lycklig myssa..... |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|