![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så är det jämt när jag provar söka resor på såna där ställen, typ tur och retur för sexti tusen.. det är väl ingen som betalar liksom. Konstigt, när de säger sig söka efter de billigaste resorna. Ren och skär lögn, eftersom det alltid finns billigare... Men pappa har tydligen hittat resor på mr.jet. Hur han gjorde förstår jag inte! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sembo har en utmärkt sökmotor för flyg. (även hotel, så jag kan inte lägga ut en länk här, men de är lätta att hitta)
/Marianne |
|
|||
|
|||
![]()
Är också i samma "Problem" just nu! Har efter mycket om och men fixat ledigt första veckan i Juni och tänkte åka till Amorgos med Santorini och utgångspunkt. Apollo har ju flyg för den facila summan av 3200 kr. Det är 2-6 Juni så det är ju lite före skolavslutningarna. Vad tror ni - ska man våga vänta på "sista-minuten"-priser?
|
|
||||
|
||||
![]()
Svårt att säga eftersom flygen vid den här tiden är ganska fulla. Den 26 maj letade några jag känner efter flygbiljetter för tre personer till Santorini. Var ej bokningsbart utan först när hon sökte på en person var det bokningsbart. Det var några dagar sedan men du kan ju testa de dagar ni vill resa. Santorini är väldigt populärt att flyga till för ö-luffare och är planen nästan fulla redan nu lär det inte bli så billiga restresor.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|