![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har fått betydligt högre uppgifter, för 2 rum för totalt 5 personer vill Sofi ha 90 Euro och Oniro 75 Euro? Är det rimligt eller är det prutmån (jag avskyr att pruta ![]() Är det någon som har tips på något ställe i Naxos stad där man får plats 5 st och som kostar lite mindre. Vi har inte så höga krav, men kylskåp och balkong/sittplats ute är måsten. Helst åtminstone vattenkokarmöjligheter. Och rent ska det vara förstås. /Marianne |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Marianne,
Tycker att 75 eller 90 Euro låter mycket på Naxos. Men jag har i o f s ingen erfarenhet av större studios/lägenheter med flera rum för 5 personer, är det nått sånt du tittar på ? Vi har aldrig förbokat när vi reste med 2 barn (4 personer). Däremot kollade vi upp lite i förväg via internet 2004, men då blev det i verkligheten nästan halva priset när vi fixade boendet på plats (detta var på Leros, och vi betalade då 30 Euro i början av juli för ett stort 4-bädds rum). Laero |
|
||||
|
||||
![]()
15 resp 18 euro per natt och person för fyra nätter i juli, är det mycket på Naxos? Jag har aldrig varit i Grekland i juli, men jag tycker det låter som ett bra pris.
|
|
||||
|
||||
![]()
Elisabeth,
Vår erfarenhet är att man inte betalar så värst mycket mer per rum om man har med sig 2 barn. Skillnaden mot ett vanligt dubbelrum kan vara 5-10 Euro men man får naturligtvis ingen lyxlägenhet då utan snarare ett stort rum där 4 sängar får plats. Om jag använder ditt sätt att räkna per person har vi aldrig betalat mer än 9 Euro/pers i slutet juni-början juli. Om man däremot bara reser 2 personer blir det naturligtvis snarare runt 15 euro/pers eller mer ändå beroende på hur man vill bo. Laero |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu har vi bokat en tvårumslägenhet där alla får plats på Pension Irene för 60 Euro. ![]() /Marianne |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg sjekket på www.klm.com og der finnes billetter til SEK 9812,- for to voksne og to barn.
Avreise Stockholm 7. juli og retur fra Aten 24. juli. Det finnes mange ledige datoer til samme pris. Lykke til ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|