![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kul att vi är fler! Var på östra Kreta första gången i mitten på 80-talet och har sedan dess varit där många gånger. Har bott i Malia (på 80-talet), Stalida och Analipsi.
Oj, 18 ggr? Ja, då är du veteran... Dela gärna med dig av erfarenheter, tips osv. Vi åker om tre månader, nedräkning snart ![]() /Ulrika Senast redigerad av inkfish den 2007-03-16 klockan 21:59. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Mina barn och jag åker till Analipsi 24 maj tillsammans med en annan familj. Vi kommer att bo på hotell Elena. Det är första gången jag och barnen åker till Kreta men min väninna har varitdär flera gånger. Sahar |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag gillar verkligen Analipsi var där för några år sedan När man kommer ner till stranden neranför byn ta vänster ca: 500-600m där är bättre strand. Det finns bra myggmedel att köpa ( myggen kan vara lite besvärliga ) Ha det bra! Jörgen |
|
||||
|
||||
![]()
Någon annan som har tips? T ex någon bra/trevlig restaurang? Tar gärna emot tips på vad det än kan vara. Man blir lite blind när man åker till ett ställe man varit på tidigare.....
/Ulrika |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Väntar med spänning på att du kommer hem och berättar hur ni har haft det. Vi är tre familjer som åker, vi bor på Elpida, Garden och Elena. /Ulrika |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|