![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen.
Amoudi beach och micro amoudi beach ligger öster(det måste det bli) om Plakias. Mellan Lefkogia och Plakias. Jag tror inte det är möjligt att komma ner till micro amoudi med ett skadat knä. Det är ganska brant och ingen riktig stig. Villa Ioanna har inte havsläge. Det ligger mellan Plakias by och Amoudi beach. Senast redigerad av Kalimera den 2005-02-23 klockan 07:27. Anledning: Otillåten länk |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för Din omtanke om mitt onda ben samt, informationen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ytterligare en fundering; "lummigt o grönt", säjer mej att det kan vara myggrikt. Om så är fallet bör man väl rusta sej med diverse "skrämma-bort-myggen-utrustning" ![]() -Kreta, ett eget land............../Birgitta Senast redigerad av Kalimera den 2005-02-23 klockan 07:29. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen. Villa Ioanna ligger ca 1000 meter från centrum. Det är en dryg promenad att gå hem, för det är i stort sett bara uppåt.
Vi har som sagt bara varit där i slutet av september och början av oktober då har det inte varit några myggor alls. Jag har skickat lite kort till din privata emailaddress. Bengt Senast redigerad av Kalimera den 2005-02-23 klockan 07:29. Anledning: Otillåten länk |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket o varmt tack Bengt
![]() ![]() ![]() ![]() Här fullständigt VRÄKER snön ner o har så gjort oavbrutet i drygt ett dygn nu. Jag ska ut på vägarna om en timme o ser inte fram emot det, vi har visserligen vant oss en del sedan vi flyttade hit upp, men lite obehagligt känns det allt just nu ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
hejsan,
ni kan se några bilder bla från sydkuysten / Plakias på Kreta: http://personal.eunet.fi/pp/triuno/33-piccs.html hälsn. |
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom tråden är gammal låser jag den. Den som vill prata mer om sydkusten får gärna starta nya trådar.
inkfish/moderator |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|