![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Syns også Amopi har flotte strender, selv om det til tider kan bli litt mye folk. Det er som regel den store finkornete sandstranden i Amopi som trekker, men hvis dere er der, så prøv også Votsalakia-stranda som ligger rett nedenfor Calypso taverna. Etter mange besøk i Amopi, syns jeg faktisk den er den beste der. Lefkos har også nydelige strender. Hilsen Margrethe (71 dager igjen til Karpathos..)
|
|
|
||||
|
||||
|
Inläggen om Fly me:s konkurs är flyttade till tråden med samma namn under Ordet är fritt.
inkfish/moderator |
|
|
||||
|
||||
|
Takk for gode tips Nora
Hvis Apella er som på bildene, så er det jo en drøm Gleeder meg til deilige dager der nede! Skjønner at Votsalakia-stranden også er verdt et besøk. Denne må vi prøve. Er det gode bussforbindelser til Lefkos og Amopi fra Piagida? Eller er det best å bruke badebåtene? Har forstått at båtene er best til Apella og Achata? Vi er også veldig glade i å ligge på bergene å nyte sola og sjøen. Noen tips hvor vi finner fine og lune berg? Hilsen Lovise
|
|
|
||||
|
||||
|
Det er ihvertfall gode bussforbindelser mellom Pigadia og Amopi. Det er jo ikke langt heller, tar bare rundt ti minutter. Til Apella og Lefkos foretrekker jeg å kjøre selv, men jeg har tatt badebåt til Apella tidligere, og det er også fint!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Buss eller eget fordon kan du även åka till Apella och Achata - eller badbåt om du föredrar det. |
|
|
||||
|
||||
|
Okei
Da får vi prøve litt forskjellig Lovise |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|