![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Heja Måns!
![]() Nanne... hm hon måste väl gått vidare på sitt namn eller? Men jag tycker bättre om lärarinnan från Munkedal. // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Jag tyckte att rätt låtar/rätt artister gick vidare, både Sebastian och Måns var ju jättebra
I går skrev flera krönikörer att det var en generationsväxling - med två yngre direkt till final medan det gick sämre för veteranerna Nanne och Magnus. Jag både hoppas och tror att det är så. |
|
|
||||
|
||||
|
Japp, håller med.
Måns och Sebstian var bra. Synd med Magnus Carlsson, han var bra med. Jag röstade på honom. Blir en spännande final. Lotta |
|
|
||||
|
||||
|
Nu är det bara och hoppas att Uggla går och vinner på lördag och sedan i globen, då ingen av finalisterna håller måttet för Europa än
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Uggla är en katastrof! Sveriges mest överskattade artist sen 20 år The Ark har allt* - självklart ska de vinna! ![]() * = nåja, låten är väl inte klockren - men man får inte vara knusslig i schlagersammanhang
|
|
|
||||
|
||||
|
Du menar Uggla har allt eller hur
Om du nu emigrerar varför inte välja Grekland som mål då
|
|
|
||||
|
||||
|
[quote=inkfish;76008]Då emigrerar jag
Uggla är en katastrof! Sveriges mest överskattade artist sen 20 år Jag håller med dig!!!! Vart skall vi flytta? Lotta |
|
|
||||
|
||||
|
Blev jätteglad när Måns gick vidare
. Han har varit min Idol sedan jag såg och hörda honom första gången! Ovanligt charmig kille . Klart bästa omgången hittills!Mia
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|