![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jepp regnet öser ner i Athen, men Ni kommer till ett ganska så tomt Athen pga 3 dagar helg, tänk på att de mesta är stäng på måndag! Ha det nu så gott!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa!
![]() Vi -läs jag hade också planer på en Aten resa på sportlovet, det blev inte så i år, vi åkte skidor i svenska fjällen ett par dagar i stället, inte riktigt samma sak. Men det blir väl fler lovveckor. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2007-02-17 klockan 16:32. |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så jättebra i Aten och skulle du få syn på Kotsiras eller Remos någonstans så hälsa från mig
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kotsiras kanske jag skulle känna igen, men Remos vet jag knappt hur han ser ut
![]() ![]() ![]() Lissi - glad ändå! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag hoppas att ni får trevligt! Behåll vinterjackan på för det skall bli kallt.
Agda |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en trevlig resa och var försiktig när ni går i de lite skummare delarna av staden. Min dotter råkade ut för en ficktjuv när hon läste där och flera andra studiekamrater råkade ut för skumma typer i vissa områden.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Riktig god tur til dere!
Og drar dere til Sounion, prøv å være der i tiden ved solnedgang, det er spektakulært! (Joda, det er meldt sol mesteparten av neste uke ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åååhh, ha det så skönt, underbart härligt!
Skulle gärna vilja byta! Marianne - just nu nerbäddad med influensa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi önskar er en härlig vecka i Aten!!!
Carina och Percy ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det samma till er i Rom!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
God tur til Athen
![]() ![]() vi skal ha barnebarna her i vinterferien, neste uke ![]() ![]() - og du Marianne ønskes en rask og god bedring ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och det kallar jag en önske-mormor/morfar ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan!
Oh,vad härligt att få åka på semester.Ha det nu så gott och jag önskar er en trevlig semester.Själv åker jag till Nice i mars och ser fram emot det. Men just nu skulle jag gärna åka till Aten.Har varit där tidigare. Må så gott mvh pia-marianne ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|