![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Det finns säkert info på din banks sida annars ringer du banksupporten. Min bank krävde lite extra steg första gången sen har det fungerat perfekt. Tydig info fanns på hemsidan. Annars har du väl återsällningspunkter på din dator och kan gå tillbaka till det datum då allt fungerade. Med det ska du inte behöva göra.
Eva |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tack Eva, sitter nu i kön hos supporten, har via mailkontakt med dem kunnat konstatera att det inte beror på IE7, skönt, för jag är i övrigt mycket nöjd med funktionerna som tillkom med den versionen.
//Helén |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att IE 7 är toppen. Enklare och smidigare än 6-an.
Barbro ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Har kört med IE7 ett tag nu och jag känner mig riktigt nöjd. Tycker den är ett snäpp bättre än tidigare...det ända som jag kan säga som nackdel är att IE är lite slöare än tidigare...men det kan jag leva med.
/Sussan |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|