![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for vakre bilder, Katerina
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var verkligen lugnt och stilla...i väntan på turisterna.
Till Parga vill jag gärna åter (kombinerade P. med Lefkas 1998). Nästa gång skulle jag besöka Meteora, grämer mig fortfarande att det inte blev av senast ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och Agapi - tack så mycket för bilderna! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Agapi! Du har förgyllt min dag!
Pargafebern drabbar mig hårt, när jag ser bilderna. Skulle, som flera av er, vilja uppleva Parga off-season. Se hur det är då och om man fortfarande skulle vara lika frälst! ![]() Jag har ju än inte upplevt Acheron, Zolongi, Perdika, Preveza mm. Kanske stannar jag i Parga-by med omnejd, för att kunna säga att jag måste tillbaka för att uppleva alla dessa ställen?! Att ha en "ursäkt" till alla här hemma som tycker att man är lite "trökig", som återvänder år ut och år in. Tack igen, Agapi! Nu kan jag överleva vintern! //Jenny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var kul att se dom fina bilderna...vi var i Pargas i slutet av juli förra sommaren men stannade bara i några timmar
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
TACK :-)
Jag blev tårögd av lycka redan vid första bilden. Tack, tack. |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Vilka fantastiska bilder från ett "vinter" Parga, det är verkligen min plats på jorden sommartid. Har varit där många gånger och försökt fråga folk hur det är på vintern, men inte fått någon riktig bild. Nu vet jag, inte så att jag skulle vilja vara där vid den här årstiden, men det var intressant att se. hälsn. från Alkion |
|
||||
|
||||
![]()
Hej och tack för fina bilder. Suget efter att resa dit blev iof litre större, vilket är lite jobbigt när jag inte ska dit förrän i augusti.
// Lotta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|