![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det kan vara jobbigt ibland. Han verkar verkligen trivas där han är! ![]() Katerina |
|
||||
|
||||
![]()
Svärmor med till Grekland??? Och frivilligt!!! Ja, du förmenas nominerad till Alfred Nobels fredspris bliva!!! Ska genast tillskriva till det Norska Stortinget med en nominering inför priset 2007!!!
Arne |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Du känner inte min svärmor! Hon är ett fantastiskt ex av en pigg, ungdomlig nyfiken 82 åring! Hon firade sin 80-årsdag 2 veckor på Kanarieöarna med sin lillasyster 78 år och i höstas reste de buss Italien-Kroatien runt i 12 dagar! SÅ viill jag också vara när jag är 82... ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Självklart Merete!!
Visst kommer hon med till tavernan... Vi kanske rent av får i henne sitt livs första ouzo ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Helt utanför ämnet, men kunde inte motstå
Lissi Såg att svärmor kommer ifrån Mönsterås, har släkt där. En del av min pappas släkt bor där. Många sommarminnen då min farmor och farfar bodde sina sista 20 år där. Faster och farbröder och kusiner. Och Oknö sommarparadis med sina auktioner, stränder och campingar. Oj, mycket barndomsminnen kom det....... Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Jo Mönsterås är en sommarpärla men väldigt "dött" på vintern. Mönsterås Bluesfestival i maj är en "höjdare"!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Arne! Se och lär
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|