![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Om Du använder Outlook så titta under verktyg\e-postkonton\visa eller ändra\ändra\utgående e-post (SMTP):
Kolla med dina kontouppgifter att det står rätt här. Alldeles nedanför har Du en knapp att testa kontot med, gör det. Nu skriver Du väl att Du kör Mac eller Linux //PO |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Takk, Chras og Po!
Idag kom jeg endelig igjennom og fikk snakket med noen på teknisk support u t e n å måtte betale 26,- kr pr minutt. Jeg kjører ikke Mac eller Linus, og alle innstillinger på min PC var riktige, så løsningen ble at de sender meg et nytt modem. De hadde hatt noen problemer med ustabile modemer, og trodde mitt også var det. Når det nye kommer håper jeg det kun er å plugge det inn og VIPS så vil alt fungere normalt. Hilsen Kari - som foreløpig ikke kan bruke smilies |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ikke har jeg mottatt noe nytt modem ennå, og heller ikke endret en skit,
men av en eller annen grunn begynte Outlock å fungere normalt igjen i går ![]() - og det er jo kjempebra Kari
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Grattis !! Då känner du dig som en hel människa nu då
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
I alle fall var det en utrolig lettelse
Kari
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Citat:
//PO
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
DET er det rette navnet har jeg erfart
Kari
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|