![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() (Ursäkta bildkvaliteten, kan nog inte riktigt hantera nya mobilkameran än ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket kul kort Inkfish... Du kanske skulle sparat det till nästa års fototävlig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, folk här gillar ju inte kattbilder
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaså, du hade med kattbilder som folk inte röstade på? Det hade jag också.
![]() Jag tycker att kattens uttryck här är våldsamt roligt men det var jag nog ensam om ![]() ![]() (Den skickades nog egentligen in i kategorin "det är roligt att se sina bilder på Internet" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den bilden gillade jag oxå...han var VÄLDIGT sugen på ölen!! Min katt drack annat
![]() Kategorin roligaste bild är egentligen rätt omöjlig att tävla i för vad är roligt?...Jo när mn missar motivet delvis för nån kommer ivägen...är ju jätteroligt just då för den som tar bilden....En rolig skylt för man får som fotograf egna associationer, men får sen betraktaren det?? Man kan ju ARRANGERA roligheter , som att göra saker med djur som de aldrig själva skulle..men är DET roligt??? De spontana ögonblicksroligheterna, situationer som bara BLIR...och som man då i bästa fall hinner fotografera de är roliga tycker jag...men säkert inte alla! Din katt platsar definitivt där för suget i blicken! Att SE bilderna ..DET är roligt!!! Att sen rösta är URSVÅRT! Lissi - som upptäckt en tre år gammal grekbild i mitt arkiv som är JÄTTEROLIG! Tycker JAG! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis til alle! Og hvem har tatt bilde nr. 41/möten? Et bilde som gir kick, det suget en kjenner i magen når fergen legger til land. Forventning og glede....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Menar du nr 41, de som hänger över muren?
|
|
||||
|
||||
![]()
Den här bilden fick min röst i Möten:
![]() Jag tycker den är rätt genialisk. Mannens klädsel och hatt ger ett slags Livingstonekänsla - en utforskare möter en ny ö. Eloge till den som tagit den! ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-12-11 klockan 20:54. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som väntar på makens vinst ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jajamen, kokboken ingick. Den är jättefin