![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack och lov så har min bekant kommit på andra tankar,det tack vare hennes familj så hon ska göra abort om några dagar.Hon har kommit fram till att det inte någon bra ide att skaffa barn med någon hon knappt känner.Tråkigt men samtidigt smart av henne och tänka så.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja.... det finns väl greker som skulle reagera om sonen/dottern kom tillsammans med en personen från ett annat land och andra som skulle inte bry sig ett dugg.
Det är som i Sverige ungefär... hade en bekant (var vänner då) som blev tillsammans med en kille som var muslim. Hennes föräldrar var inte alls så glada. Tyvärr....så är det ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Antar ni bara är bekanta, hade du varit min väninna så hade jag förväntat mig att du skulle stå vid min sida och stötta mig oavsett vilket beslut jag än fattade. Att ta för givet att jag skulle ta abort bara för att mitt liv inte passar ditt samt att skriva till ett forum för att söka stöd för en abort är inget jag hoppas mina vänner gör. Det är faktiskt en kvinnas framtid och ett eventuellt framtida barn vi pratar om och det beslutet kan bara fattas av en själv.
birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Om du kännde den här tjejen skulle du knappast säga så.Att göra livet till ett helvete för sig själv och ett litet barn är knappast något som jag stöttar.Jag skrev inte här för att skriva av mig,jag skrev för att veta hur greker tänker och handlar i sådana situationer.
Senast redigerad av inkfish den 2006-12-10 klockan 12:15. Anledning: långt citat |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|