![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack!!! Det känns redan lite bättre, skönt att få klaga lite ibland
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jag brukar egentligen inte skriva något om mina resor, men den här gången så ligger det faktiskt ett halvfärdigt utkast i någon mapp och väntar på inspiration... Du kan väl skicka lite Metaxa*** så får vi se om inspirationen infinner sig ![]() ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Stort grattis till alla vinnare. Jag håller på att packa ihop lite vinster åt er
![]() Det lär väl visserligen inte hinna levereras den här veckan, men kanske till nästa. Håll utkik i brevlådan! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() (Ursäkta bildkvaliteten, kan nog inte riktigt hantera nya mobilkameran än ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket kul kort Inkfish... Du kanske skulle sparat det till nästa års fototävlig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, folk här gillar ju inte kattbilder
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaså, du hade med kattbilder som folk inte röstade på? Det hade jag också.
![]() Jag tycker att kattens uttryck här är våldsamt roligt men det var jag nog ensam om ![]() ![]() (Den skickades nog egentligen in i kategorin "det är roligt att se sina bilder på Internet" ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som väntar på makens vinst ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jajamen, kokboken ingick. Den är jättefin
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Äntligen föll min smak samman med övriga Kalimerianers. Hade faktiskt röstat både på havet och myrora, oxo min favorit mötesbild placerades i toppen. Och tur att inga kattbilder vann! Hoppas katterna får en egen kattegori nästa år.
Ypsilon, i regnet... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Katerina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mjau ialla ära! Havet och vädrets makter var otrolig. För en gångs skull hade även jag röstat på vinnaren!!
Grattis till er som vann! ![]() Jag som var sur för jag inte hann kolla mina Rhodos bilder... hade iallfall inte haft en suck!! ![]() Inger |
|
||||
|
||||
![]()
Vad jag tycker är roligt med årets placerade bilder är att det är LIV i så många. Antingen människor, åsnor, getter eller katter - och inte ett enda stilleben med retsinaglas
![]() Vykortstiden kanske är över och det välkomnar jag i så fall. Levande bilder är nästan alltid bäst i mina ögon. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi - som blev trea förra året med JUST en sån bild! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, jag tar också en massa såna bilder
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller ABSOLUT med Dig!!! Tro inget annat....Segrarbilden i Bästa bild är SUVERÄN!!
Nästa år blir det JÄTTEMÅNGA väderbilder tippar jag ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nästa år blir det inga oväder
![]() Men hur less man blev på tröjor som hänger på rad, i årets tröjtävling!!!?? Katter är ju rena undret av fantasifullt motiv i jämförelse! |
|
||||
|
||||
![]() Efter en Greklandsresa med kass väder kommer man att kunna säga "vi hade i alla fall tur med vädret" ![]() Den absoluta trenden när det gäller vinnarbilder tror jag är hav. Det är ALLTID med hav på vinnaren i Bästa bild. Utom första gången, då undertecknad vann med ett blått rum ![]() Nån som kan erinra sig fler vinnare UTAN hav? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Därför fick pojken med flaggan min röst i "Bästa bild", pelikanerna i "Möten" och den glada hunden på balkongen i "Roligast". Hur får jag fram hundbilden (nr 72), förresten? Och VEM kan ha tagit den? Skulle gärna vilja tacka för bilden! Ivi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|