![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bilden är i alla fall jättefin tycker även jag! ![]() Senast redigerad av Stina den 2006-11-20 klockan 10:18. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Admirala är nog Kalimeras fotograf nr 1.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror nog att Yeasou har ledningen, genom åren
![]() Med 2 Förstaplatser och 1 andraplats i fototävligen (2004 o 2006) + 1 Förstaplats i Kalimera-was-here-bild ( 2004 ) ![]() Barbro ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, bare vent, det er første år jeg deltar
![]() ![]() ![]() Gratulerer alle sammen!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla som placerat sig!!!!
Jättefina bilder Helt udda smak hade jag inte,röstade på pelikanerna, frågan kvarstår, vem var det de mötte? Jag såg för mig själv en syn med en mycket förvånad person som just hört knackningen på dörren ![]() I Bästa bild, tror jag det var, så la jag min röst på den turkos/blåa bilden som Inkfish beskriver tidigare, undrar också var den är tagen // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Grattis till dina fina foton! Jag är mer än nöjd att än en gång fått en fin placering i Jannes tävlingar! Tack Babsan, för den kommentaren! Känner mig som en riktig "Papparazzi" i insektsvärlden. Allvarligt talat så är det så himla roligt att få komma på denna hedrande plats ![]() Ikväll-FirarYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte helt annorlunda smak!!
I dag kom den bild jag röstade på som roligast, den är för mig typisk Grekisk. Väldigt fina bilder som placerat sig, beskurna eller inte ![]() // Helén Admirala- Grattis Har du en kanonbild även i kategorin möten så du kan göra hat- trick? Senast redigerad av Hellen den 2006-11-20 klockan 11:04. |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Admirala, vad duktig du är
![]() Och grattis ni andra också, bra bilder! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla i dag också
![]() ![]() ![]() Hur är det ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk igjen, alle sammen, for så mye ros!
![]() ![]() Det er en gutt, er han ikke nydelig! Jeg vet ikke hvem han er, altså, han var bare en blant mange i paraden. |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS till de första pallplatserna! Och en extra hälsning till dig Merete, som hade tagit min vinnarbild i kategorin "Bästa bild"
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var helt säker på att det var en flicka på bilden
![]() ![]() Riitta,som får ta nya tag nästa år ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Gratulerer til dagens vinnere ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla tre
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och där rök min 'bästa', och grattis igen Admirala, du leder i alla fall på sammanlagd poäng!
//PO ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|