![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Rapport från gårdagens förväntade dvd-inspelning:
Tyvärr blev det inte ens ett försök till inspelning p g a att mannen i huset GLÖMDE att ta med sig dvd-spelaren från jobbet ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag minns inte om vi sett det i repris om söndagarna
![]() Du får komma över och se programmet om du inte ser det ikväll, Zanet. Om Zizzis har gjort sig förtjänad av att komma med, det får jag tänka på - med en sådan miss!!! ![]() ![]() Hoppas ni hade trevligt i Lund! (PS. Zissis, du är alltid välkommen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har aldrig sett någon repris.. kollade tv tablån och där står inget om att programmet visas igen! Gårkvällens program var det bästa någonsin enligt mig!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har ju inte sett så många,men tyckte detta var jättebra
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Även om vi missade programmet i lördags är jag ändå nöjd och belåten med att vi åkte till festen. Hade jättetrevligt hela kvällen och blev avsläppta utanför hemmets dörr kring 03-tiden ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zanet,Har du koll om vilka sjunger i kväll
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ingen aning tyvärr. Kollade precis tv-tablån men där stod inte vem som ska medverka i kvällens program.
//Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då får det bli en trevlig överraskining
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Efter förra lördagens toppenprogram är mina förväntningar inför kvällens program inte särskilt stora.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojoj, det där får jag visst ta tillbaka!!!
Har just upptäckt JIANNIS KOTSIRAS i kvällens program! Förväntningarna är HÖGA!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det första jag såg också var Kotsiras
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|