![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok, har Du plastgrejor och kalksten i muggen så ring rörmokare nu, om Du väntar och ser så kanske det släpper men troligen (Murphy!) så blir det tätt och det märker Du när Du spolat en gång för mycket och "oönskad materia" kommer åter till avsändaren.. Vi hyrde ett gammalt hus en gång och som ungarna säger "been there, done that"
Jag kan gissa vad lummer är på norsk, men på svenska är det en växt. ![]() Lycopodium clavatum (vanlig snusklummer) //PO ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu kanske problemet med toaletten redan har löst sig
![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Akkurat - som en rekyl. Over det hele. Verre kan det ikke bli. Etterpå er det vanvittig grusomt å vente på rørleggerne, som kanskje ikke kommer den neste dagen - eller den deretter. En god grunn til å flytte?
|
|
|||
|
|||
![]()
Flytt i hvert fall tannbørsten og den dyre shampoen og de tingene du ellers gjerne fortsatt vil ha - ut av baderommet. Just in case.....
Vi krysser fingrene for deg. |
|
|||
|
|||
![]()
Og undere slutter ikke å skje:
Etter å ha satt i gang alle jeg kjenner her med å skaffe rørlegger - noe som ikke er enkelt, de har det travelt, alle rørleggerne, nemlig - så klarte min ellers så sløve husvert å gi meg et telefonnummer. Ringte det, Thymios kom etter en time, og helte noe svart og dampende med stort dødningehode på, i doen. - Det er en plastdings inni der, ikke bare kalk, sa jeg. - Dette er så sterkt, at får du én dråpe på hånden, spiser den seg gjennom og renner ut på andre siden, sa han begeistret. Og javisst! Toalettet er som nytt! Hva som skjer med fisken i Middelhavet er jo et annet spørsmål... Vel, nå skal jeg slutte å snakke om mine dusje- og dovaner. Og du har rett, Ivi, dette ble virkelig vitsigt - ikke minst etter at PO sendte bilde av de pistrete plantene. ![]() Takk til alle for hjelp og støtte ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|