![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja detta blir svårt, men jag hittade mina favoriter direkt! Jag tror inte jag kommer att ändra mig, men jag ska för säkerhets skull titta på bilderna igen i morgon! SÅ många fina foton.... Den absolut svåraste klassen är Möten och där var 2 bilder som vi har nästan precis samma hemma, tagna med samma vinkel t o m. Men dessa skickade vi inte in..Tänk om det hade varit 2 exakt lika foton med..Hur gör Du då Janne?? Lissi - som inte har en chans i år! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle ta det lugnt med röstandet i år
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...och jag har också bestämt mig.....Första intrycket får räcka..Jag tycker att en bild måste fånga en direkt...sen VAD det är som fångar är ju olika för oss alla
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hittade också en bild som är nästan exakt likadan som en vi har hemma. Det var nära att vi tävlade med den men vi ändrade oss i sista sekunden. Tur var väl det! Två personer kan ju inte tävla med samma bild! Ställer mig samma fråga som Lissi: Janne, hur skulle du löst det problemet?!
![]() Har dock inte röstat än: ska sätta mig i lugn och ro hemma och kolla igenom bilderna ordentligt. Har inte HUR mycket tid som helst för Kalimera på jobbet! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jepp! Har givna favoriter i kategorin "Bästa bild" och "Roligaste bild" men det där med "Möten"... Röstar nog till helgen jag med!
Ivi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|