![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Just nu visar SAS inget direktflyg till Aten i sommar (från Arlanda). Det var lika inför förra säsongen men då dök det upp ett antal 650 kronors biljetter (enkel) 1 januari, men innan vi hunnit bestämma oss var de slut... Det tog bara någon vecka!
Det är säkert lika mad andra bolag, så det gäller att kolla ofta för att vara med när de släpper sommarbiljetterna. I förväg kan man ju kolla vilka avbokningsmöjligheter de olika bolagen har har. Sterling som vi flög ner med hade mycket bättre än SAS. som sagt: en smula jobbigt, men ochså ett sätt att semesterdrömma ![]() /Marianne |
|
|||
|
|||
![]()
Här är en rätt bra guide till hur man hittar billiga flygbiljetter: http://www.billigaflygbiljetter.nu/priceguide.html
Annars är mitt tips att kolla lågprisbolagen som sagt, även om det innebär att ni måste byta plan någonstans på kontinenten så kan det löna sig. Och precis som tidigare nämnts så skulle jag boka så fort jag hittar något jag är villig att betala, Grekland i Juli är så mycket högsäsong det kan bli och därför ont om resor! Hälsningar Anders |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Direktflyg från Landvetter till Aten? Är det charterbolagen som har det? Någon som vet? // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte det finns diretflyg med dom vanliga bolagen från Göteborg till Aten. Jag och Karin har åkt via Köpenhamn och Amsterdam och nu blir det via Munchen i Januari
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Därav planerna på en resa på vårt sportlov i februari, när vi tidigare rest, i juni och juli, har det helt enkelt varit FÖR varmt att orka med Aten. //Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit där bara i Januari och haft toppenväder båda gångerna
![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|