![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Svettlasen är ett litet fint verktyg tycker även jag, har oftast en med när jag tar mina dagliga promenader när jag besöker Grekland, uppför backarna på Santorini är den oumbärlig!
Men Sarong Nä det tänker jag nog inte skaffa mig en, hänger nog hellre en stor handduk runt magen. Och håret mitt är torrt innan jag ens har kommit ur badrummet så fönen slipper jag släpa på, det måste vara jobbigt med tjockt hår i värmen Det var så länge sedan mitt hår var tjockt så jag har glömt bort hur det känns Ha en fin resa Peter MVH Yeasou
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Inte nog med gemensamma Metaxaintressen...Citat:
Fast handduken fyller ju samma funktion. Men testa! Det är är inte alls fel! För några år sedan träffades vi två par på en ö. Vänner från Sverige. Mannen och jag hade "sammanträde" i korridoren efter duschen för en skål. Iförda våra Saronger. Vi fick i o f s några märkliga blickar av de andra gästerna som gick förbi, men vem bryr sig..... Citat:
Citat:
Vi får se hur det går... Peter |
|
|
||||
|
||||
|
NU förstår jag varför din rygga är på 75 l.
Annars hade jag tänkt föreslå att du minimerade den till åtminstone 60 l. Men Peter, du har glömt EN viktig sak: Flugsmälla! Helt nödvändig i dessa getingtider - och även rummet kan behöva "tömmas" på mygg redan vid ankomst. |
|
|
|||
|
|||
|
ørepropper og plaster kan jo også være kjekt å ha med
Senast redigerad av camilla-maria den 2006-08-29 klockan 15:19. |
|
|
||||
|
||||
|
Jösses Peter, så där mycket grejer använder jag inte ens här hemma
|
|
|
||||
|
||||
|
Peter! Det glädjer mig att det är mer än jag som har en mega-packningslista
En sak som jag brukar ha med är en duk, till altanbordet. Väger inte mycket, men är mysig att ha. Moster
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Hon hade även de mest välmanglade lakan jag legat på i Grekland. Drömde nästan om min mormors gamla krusade örngott. Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Peter |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Fungerar på nedvägen som matsäcksbehållare och tar inte mer plats än en anteckningsbok i tömt och hopvikt tillstånd. LIVSVIKTIG som sagt! För övrigt röstar jag på doppvärmare
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
) Men det blev rätt ändå! Kondomer finns att köpa på plats, men varför inte ta med hemifrån. För de som behöver...Kylväska? Jo, jag kan se dess berättigande i vissa fall, men för mig börjar vi närma oss strået som knäcker kamelens rygg... Jag har en sådan, men det finns kall öl på närmaste Taverna också... Men visst är den bra för vissa. Barnfamiljer tex. Citat:
Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Äh, nu sjönk jag lite för lågt va..
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ev tolkningar får dina medsystrar stå för... Själv medför jag kokare... Om nu någon blev klokare.... Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
- ikke at det vil gjøre så stor forskjell, men har du ikke vekkeklokke på mobilen..... Riktig God ferie, Peter Kari
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Annars bryr jag mig inte om tiden där nere. Öltarmen och en kort blick mot solen säger vad klockan är... Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Hälsovårdskortet åker inte jag utan, och inte heller hem/reseförsäkringsbrevet med telefonnummer att ringa om det skulle bli nödvändigt.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Peter - ska komplettera listan... |
|
|
||||