![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Menar du alltså att du får välja precis vad du vill i hela världen utan att tänka på kostnaden???
Jag vet vad jag hade gjort - omedelbart beställt en kombiresa med STS solresor till Kenya och Zansibar 1 veckas rundresa med olika safari i Kenya och sen en vanlig hotelvecka på Zanibar - men det är min dröm - inte stad och så som du beskrev ![]() Men en plats jag vet du vill till är Azorerna - varför inte passa på. Dit är det ända smidigast att åka charter (åtminstone om man ska hålla sig på huvudön). STS-solresor dit också. Grekland är det ju så mycket bättre att resa på egen hand i (tycker jag), så varför inte göra något annat när det nu blir charter. Grattis till resan vart det än blir ![]() /Marianne |
|
||||
|
||||
![]()
Pipa i Brasilien där tror jag du hittar ditt favoritresmål. Ok en del turister men goda utflyktsmöjligheter. Delfiner i havet och helt underbara stränder enligt vänner som varit där. Efter mycket velande mellan Kambodja, Thailand, Vietnam och Venuzuela har jag valt att lägga min vinterresa i mitt nya favoritland Brasilien. Underbarare människor finns inte och efter att ha besökt Amazonas ska det bli underbart att upptäcka en av Brasiliens kuster. Rosa sötvattensdelfiner fick vi förmånen att se vid kanotfärder i djungeln och nu hoppas jag på att få se havsdelfiner på nära håll.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Maldiverna är aldrig fel, eller Naturreservatön Koh Samet i Thailand.
Ingår fickpengar? I så fall är Seyshellerna "rätt ok" Kanske Kuba? Snacka om i-landsproblem.. avundsjuk, jag? Jajamensan! Trevlig resa! //PO |
|
||||
|
||||
![]()
Vad sägs om Karpathos
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Alltså prata om i-landsproblem.
Jag tror att jag skulle ha hamnat i Indien eller Thailand om jag inte hade behövt fundrera på kostnaden. Men samtidigt så brukar jag inte fundera så mycket på vad det kostar då jag åker till Grekland heller, Rhodos med en tillhörande rundtur vore kanske inte fel, Kreta vore inte heller fel men där har du redan varit. Jag skulle väl ha valt Aten och stuckit iväg på en egen tur och varit glad för en gratis biljett men jag är också känd för att vara släktens knäppis då det gäller resande. Mvh Janérik |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|