![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Idag torsdag, rapport om "caset".
IT-kamraten på jobbet är nästan överdrivet positiv. Han säger att det inte är några problem, det är tiden han behöver eftersom detta givetvis ligger helt utanför det han är anställd att utföra. Tid är heller inga problem för mig eftersomm jag kan utföra mina datorbehov på jobbdatorn. Dock har han som sagt inte sett min dator, hur den agerar och vad han faktiskt kan utföra med och i den. Men som sagt, det finns större problem i världen än min dator. Jag har i alla fall inte skadat den själv genom ex.vis omild behandling, den har låst sig, "kraschat" och någon lär nog kunna bota åtminstone någonting i den. Han kommer hur som helst att bli belönad, kollegan ! Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
"Okänd programerare till Kunden: Förutom att det inte fungerar, vad tycker ni...?" ![]() ![]() Citat:
![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
He he, en single är nog inte lösningen. Mannen i fråga har andra intressen inom gastronomi och därtill tillhörande flytande tillbehör så det är det minsta problemet !! Hasse (känner hopp) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag körde återställnings CD på min gamla dator i samband med att annan familjmedlem övertog den utan några som helst problem så dessa original fungerade perfekt. Peter kanske menar riktigt gamla produkter. Utan att kunna särskilt mycket om datorer måste jag säga att efter 10 år med datorer har problemen när den senaste väl körts in varit mycket få.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men det fungerar säkert mycket bättre idag. ![]() ![]() ![]() Peter |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|