![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vågar man sticka ut hakan lite.
Vi var på the Corner, beställde bl a fava + vin. Vinet kom snabbt som bara den, men efter en kvart kom beskedet att favan var slut. Till saken hör att vi från början frågade om de hade fava och fick ett positivt svar. Jag tycker att de kunde kommit med besked tidigare. Vi gick därifrån efter att vi betalat och fortsatte till Minoa på torget och fick jättegod mat + mycket vänligt bemötande. //Ann som kanske inte kan låta bli Katapola i september |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, Minoa låter också värd ett besök
![]() Corner blir det nog ändå, för mig är det inte hela världen om nån gör fel. |
|
|||
|
|||
![]()
Gjorde en moppetur till Egiali en dag och fick intrycket av en semesterort med väldigt mycket svenskar. Katapola däremot är nog den mysigaste grekiska by jag varit i ....hittills.
För tre år sedan var det tvärtom. I Katapola var det nästan bara svenskar i början av juli när vi var där. Den veckan vi tillbringade i Eigiali träffade vi bara några svenska familjer. "The times they are a-changin." |
|
|||
|
|||
![]()
Bageriet ligger (från Xilo räknat),alldeles efter Thomas motor, i ett hus med bågar-arkad.Vid hamnpromenaden.Före sura-gubben-supermarketen.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|