![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Oj, glömde ju att vi hann med Phi-Phi Island oxå (bara över dagen men ändå, snorkling är ett måste på Phi-Phi) Oroa er inte för Tsunamiskräck. Vi var där 1,5månader efter katastrofen. Det var supernice.
/Danne |
|
|
|||
|
|||
|
Tack, tack för alla svar. Finns visst massa platser att besöka, men problemet verkar vara att ta sig dit på ett billigt sätt. Har forskat lite och hittar ingenting under 8.800 med reguljärt. Två veckors charter kostar omkring 11.000 kronor, så vi kanske väljer det och sedan lämnar hotellet under några omgångar för att hitta eget boende.
Danneblom, jag önskar dig en underbar semester i Grekland. Var ska du åka? (Vi har varit hemma några veckor nu efter fyra veckors luff då vi besökte Antiparos, Mykonos, Naxos, Folegandros, Ios och Santorini) Ann-Charlotte |
|
|
|||
|
|||
|
Hej igen !
Vi flyger till Santorini, sen vidare till Ios, Naxos, Paros kanske Anti oxå (man får bestämma sig vad det blir där nere) Ps. Vi flög t/r Arlanda-phuket för 1995:- (det var billigt direkt efter Tsunamin och fick ett erbjudande av en bekant i resebranchen det gick ju bara inte att tacka nej till som du förstår Vi åkte redan 1vecka efter att fick fick reda på erbjudandet...//Danne Senast redigerad av inkfish den 2006-08-11 klockan 00:50. |
|
|
|||
|
|||
|
Thailand? Här? tänkte jag. men jag som varit 24 ggr därnere vet hur beroendeframkallnde det blir- fast jag bodde förståss i grannlandet laos under ett par år, därav trafiken...
Jodå,södra delen är underbar! Vi åker alltid (när vi kommer från Sverige) via Bangkok. Bussar med AC o käcka värdinnor går på natten neråt. men glöm inte att det finns ett land norrut oxo! Vart ni än kommer blir ni helt betagna! Och maten!!!!!! Och priserna!!!!!!! Det är andra bullar än Grekland. Mai penrai! |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|