![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Själv har jag bokat Virginia som ligger i Kalithea/öst sidan. Jag har bokat med Apollo och fick ett bra pris. Om du bara vill boka boende kan du gå in på Google och söka virginia+Rhodos så hittar du Hotell och studios Virginia med priser och bilder. Du kommer även att få en lista över andra hotell i området.
sahar Senast redigerad av sahar den 2005-02-19 klockan 13:35. Anledning: glömde skriva en mening. |
|
||||
|
||||
![]()
Har sett på det hotellet flere ganger, men synes det ligger alt for "ensomt" til.
nesten en km. til nærmeste supermarked og et par restauranter/tavernaer etter hva jeg forstår av Apollos program. Men et rimlig tilbud har de, og sikkert et godt alternativ for de med små barn.. ![]() Er det noen her som har bodd der og som kan fortelle meg/oss om det ligger så "bortgjemt" som det høres ut som? Flere tips motas med takk! ![]() PS. Jeg lavde vist en ny rubrikk, men skulle ha holdt meg inne på Rhodosrubrikken, det var da aldeles ikke meningen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad jag förstått så ligger Vings stora resort med flera anläggningar alldeles i närheten av Virginia. På själva hotellet finns en liten minimarket och busshållplatsen ligger utanför hotellet. Stranden verkar också vara helt ok. Detta har jag läst i gamla forumet där någon som hade bott på Vings hotell hade skrivit lite.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|