![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bortsett från att det kan finnas vissa medicinska skäl till att välja ryggsäck eller rullväska, så är det HELT OCH HÅLLET EN SMAKSAK vilken men väljer!
En del tycker det är lättare att packa och hitta i en resväska, andra tycker samma sak om en ryggsäck. En del tycker att en rullväska är lättare att bära och mer praktisk att ta sig fram med, andra tycker precis tvärtom. Och sen finns den där aspekten med "känslan" då. En del har den, andra fattar inte vad det handlar om! Kort sagt, om man är osäker på vilket som passar en själv bäst så provar man en gång, och sedan vet man vilken typ man är; ryggsäckstypen eller rullväsketypen. Sedan är man glad och nöjd över att vara just en sån. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har jag uppfattat dig rätt? Att om man inte använder/tycker om ryggsäck så fattar man inte vad det handlar om? ![]() Och har ingen känsla? Du är lite fel ute där om det är så du menar. Jag använder en bag med hjul för att ryggsäck inte passar min rygg och tycker att det är jättejobbigt att släpa runt med nåt tungt på ryggen. Jag får ont, blir svettig, på dåligt humör ![]() ![]() Det här är min högst personliga åsikt/erfarenhet av ryggsäckar. Andra får ha sin och alla blir vi saliga var och en på sitt sätt. Eva Senast redigerad av Hjalta99 den 2006-08-01 klockan 15:15. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En del säger att de använder ryggsäck bara för "känslan", det "ska" vara så annars känns det inte som de båtluffar, eller nåt annat som de inte riktigt kan sätta ord på. Andra skakar på huvudet när de hör sådant och förstår inte alls vad det skulle vara för känsla. Jag lägger ingen värdering i det, utan bara konstaterar. Därför säger jag också att det helt handlar om tycke och smak vilket av dem man väljer. DOCK med undantag av medicinska skäl. Jag använder till exempel inte rullväska pga en skada i nacken som gör att jag absolut inte kan gå och dra eller bära något med sådan snedbelastning som rullväska innebär. Med ryggsäck däremot får jag inte ont. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|