![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle tro att det finns alla möjligheter till lediga rum. Pröva med Hotel Costel, standard 2 *. Inte riktigt mitt i smeten. Sedan finns det ju en mängd hotel som säkert fler Kalimeramedlemmar känner bättre till än jag.
![]() Jag hoppas att du kommer iväg till Kos. ![]() Lycka till! Annika/GBG Senast redigerad av inkfish den 2006-07-25 klockan 09:28. |
|
|||
|
|||
![]()
Har ni läst det här? Det är knappast hela sanningen, men kanske det spelar en liiiten roll. Eller så inte alls
![]() http://www.aftonbladet.se/vss/resor/...840260,00.html /Meltemin |
|
||||
|
||||
![]()
Tror nog att fylleturismen är en stor del av sanningen. Men Calle J-historien tror jag mest blev en symbol för fylleturismen snarare än nåt som hindrar folk från att åka dit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Intressant, men jag tror att det är resebolagen själva som förstört ryktet och gjort så att svenska turister sviker. För läser man deras framställan om ön så har de ju varnat folk från att åka dit under högsäsong för att det är så röjigt. Något jag anser har varit fel till viss del. Ungdomarna har nämligen hållit till i vissa delar av staden och man har kunnat semestra i lugn och ro om man velat även tidigare.
En enda gång har vi känt av festandet på ett negativt sätt och det var i juli för några år sedan, annars har vi alltid varit nöjda med våra semestrar i Kos stad. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|