![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag har också beställt min tröja
Ska ha på mig den nästa månad i Grekland
|
|
|
||||
|
||||
|
Tröjorna är beställda!
Nu har jag tre tröjor; en ljusblå, en mörkblå och en svart. Lätt att packa
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu har även jag beställt Kalisperatröjor. Nu väntar jag på pyjamasen "Kalinichta"
/Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Helst i rosa
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag kan tänka mig ett nattlinne. Gärna i någon Greklandsblå färg
Eller varför inte i någon annan häftig färg?Moster
Senast redigerad av Moster den 2006-07-19 klockan 14:10. |
|
|
||||
|
||||
|
2,5 timme innan avfärd mot Arlanda beställde min pappa Gäddan en Kalispera tröja åt mig som jag kan ha på Samos i september
Martinifk |
|
|
||||
|
||||
|
Jag ser fram emot ett rosa Kalimera-linne/topp. Jag har längtat efter lite mer kvinnliga former på tröjorna, hoppas att det går att köpa snart. (jag älskar rosa!)
Janne! Det är inte lätt att vara alla till lags, men det är ju så roligt med dessa tröjor som det står Kalimera på. Man får massor av spontana kommentarer från människor man känner och inte känner. Annika/Göteborg |
|
|
||||
|
||||
|
Tillverkare av sportkläder har ofta snygga skärningar på sina linnen. Kanske något att undersöka för Janne vid letandet efter en bra linnemodell. T-shirten är ju som många säger mer en herrmodell och dessutom väldigt stor. Jag skulle gärna betala mer om ett linne blir dyrare och för en snygg modell i trevlig färg (ej rosa som någon önskat) kan jag tänka mig att betala uppåt 300kr om kvaliten är bra. Vad tycker ni andra?
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Fick min kalisperatröja idag
Tack Janne Den är jättefin
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi fick våra tröjor idag också! Kanonsnygga! Hurra!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi fick oxå våra idag
dom åker med på resan i år .Det blir gött och glida omkring i chania på kvällen i dessa.. Till JanneNicke..
|
|
|
||||
|
||||
|
Här kom åsså 2 st kalispera tröjor idag!!! Skall premiär användas på skiathos...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tips:
Clique som säljs på bla Stadium brukar ha snygga och billiga linnen. Under 100:- även om man bara köper ett..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
?För att det är kalimeralinnen vi vill ha
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Varför inte ett svart linne med "Kalimera" skrivet med glittertext i silver? Kan det vara nåt? Ett par hundringar kan jag tänka mig att betala, max 250 kronor.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu har jag fått mina Kalisperatröjor
Görsnygga, som vi säger på västkusten! /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Vil bare si at KALISPERAtrøyene virkelig er s t i l i g e, Janne
- og heldigvis er de i samme deilige myke bomullskvalitet som de blå KaliMERA trøyene Om 66 dager pakkes de ned i sekkene, - men det kan nok være de blir tatt i bruk her hjemme før det Kari
|
|
|
|||
|
|||
|
Kalisperatröjan har kommit till m ig också. Tack för det Janne!
|
|
|
||||
|
||||
|
Visst är Kalisperatröjorna snygga! Ser fram emot att ha den på semestern. Mvh Ann
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|