![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är väl ibland så att om man är ny i forumet, alternativt "ganska ny" så är man nog ganska ivrig och önskar sig de "roligare" och "personliga" tipsen. Åtminstone tror jag att jag själv var så 1999 när jag var ny. Jag gjorde även den tabben att jag ondgjorde mig över att det ganska fort blev trådar som snabbt tappade linjen och blev svåra att följa. Mycket snabbt förstod jag att det var kutym att det förr eller senare blev trådar som "flippade ut" en del.
Men det ger sig nog, tips får man här hur man än vänder sig. Hasse Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Jag tar gärna emot tips, men vill inte 'överta' andras upplevelser, därför gillar jag kortfattade inlägg bättre än resebrev. Men på Kalimera är det ju så fiffigt att man kan välja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
(Citat: Elisabet)
Inte för att de är roligare eller personligare, utan kanske snarare för att resebreven ibland är lite väl utförliga, entusiastiska och personliga. Det var mitt från i fjol, ja............. (Citat: Elisabet) Men på Kalimera är det ju så fiffigt att man kan välja ![]() Exakt ! Hasse Senast redigerad av Hasse den 2005-05-16 klockan 15:50. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Detta inte menat som någon kritik, tvärtom; det är ju det som är meningen med resebrev. Och vad man tycker om att läsa sådana är ju en smaksak. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|