![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Någon slags gecko är det alldeles säkert. Jag tycker att de är jättesöta!
![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]()
Jag funderade också på om det kan vara turkisk gecko ni sett, den kan ju vara rosaaktig i färgen. Det finns även någon salamander som är åt det hållet i färgen. Men genomskinlig??? Det är de ju inte.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]()
Så söt!! Jag hade en sån på väggen utanför mitt rum på Lefkas. Tur den inte var i rummet, då hade jag nog reagerat som inkfish
![]() Jag tycker det ringer en liten klocka när jag läser om att de skulle vara lyckobringande. Tror jag har hört det någonstans också. |
|
||||
|
||||
![]()
Turkisk gecko är fenomenal på att fånga mygg på väggar och i tak, så alla ni som tycker att det är mycket mygg i Grekland borde hoppa av LYCKA om det springer en sådan ovanför sängen! Då blir det en myggfri natt!
Ni som har sett den rosa varelsen; såg ni om den hade ögonlock? Senast redigerad av Elisabet den 2006-07-11 klockan 18:04. |
|
||||
|
||||
![]()
De små "raringarna"
![]() Jag TROR inte att de hade ögonlock för ögonen var så markant runda och svarta. Eller så hade de genomskinliga ögonlock. Vad säger det dig att det är? Rosus Nixus Ögonlockus? En detalj förresten: på ödlors vis släppte de svansen när man bråkade med dem. |
|
||||
|
||||
![]()
Ändrar de färg som bläckfiskar? I så fall kan det ju förklara varför mina var omönstrade. De satt ju på en vit vägg.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|